Главная > Пресс-релизы > Таргетна реклама та її особливості

Таргетна реклама та її особливості


12-08-2021, 13:41.

Таргетна реклама – один із найбільш сучасних і досконалих інструментів маркетингу, який допомагає спрямувати рекламну кампанію саме до зацікавлених людей. В цьому вам допоможуть за посиланням https://wooo.com.ua/tarhetynh-v-sotsialnykh-merezh.

Як створюється таргетна реклама

Перш ніж почати працювати саме над рекламою, замовник визначається з метою просування сторінки або послуги. Після цього необхідно відібрати цільову аудиторію, орієнтуючись на такі параметри, як стать, вік, місце проживання, робота і так далі.
Аналізуючи дані, вдається знайти саме ту аудиторію, якій необхідно транслювати рекламне оголошення. Дуже добре, якщо замовник вже знає, хто є його цільовою аудиторією або клієнтами зазвичай – це значно спрощує підготовку таргетної реклами та робить її ще більш влучною.

Переваги та недоліки таргетированной реклами

Але, як і у кожного сучасного методу просування веб-ресурсів, у таргетної реклами є свої плюси і мінуси. Робота із кваліфікованими спеціалістами допоможе нівелювати усі недоліки цього виду реклами.

Переваги:

  • Оголошення тільки для цільової аудиторії. Таргетна реклама має надзвичайно високий коефіцієнт корисної дії, оскільки при правильному налаштуванні гарантує до 80% реакцій від бажаних клієнтів;
  • Високий ступінь персоналізації оголошень дозволяє розвернутися фантазії та створити маркетингові продукти найбільш привабливі для цільової аудиторії;
  • Відкритість до експериментів. Так як таргетну рекламу необхідно регулярно оновлювати, ви можете пробувати різні варіанти та тестувати відразу кілька маркетингових гіпотез;
  • Висока ефективність за рахунок персоналізації оголошень та їх майже невичерпної новизни.

До недоліків варто віднести складність проходження модерації, оскільки вона може бути досить жорсткою (іноді навіть найдрібніша деталь стає причиною для відмови в розміщенні реклами); складність налаштування – навіть дрібна деталь може призвести до краху маркетингвої кампанії; необхідність постійного оновлення, оскільки аудиторія швидко звикає до одноманітних відеороликів та фотографій.

Знаючи про такі переваги і недоліки, ви зможете з легкістю обговорити усі нюанси реклами із фахівцем.


Вернуться назад